ROSENTHAL

Fascinantan svet proizvoda od porcelana

U proizvodnju porcelana uključene su tri jednostavne komponente – proizvodnja, procesuiranje i završna obrada – ali upravo ovi procesi čine nešto vrlo posebno.

Na sledećim stranicama prikazaćemo vam detaljne korake kroz koje komad porcelana ili vaza mora proći: potrebni su znanje i umešnost, a prolaze kroz različite proizvodne metode, metode dekorisanja i finalizacije proizvoda. Otkrićete da proizvodnja “belog zlata” nije samo izuzetno složen i dug proces, već da je, uprkos modernim proizvodnim pogonima, ovaj proces i dalje povezan sa zanatskim i ručnim radom.

Ono što izdvaja naše proizvode tokom više od 135 godina tradicije jeste strast i posvećenost detaljima svakog od 850 zaposlenih u Rosenthalu. Svaki pojedinačni Rosenthal proizvod dizajniran je da impresionira, ali ujedno poseduje i vrlo posebne formalne i funkcionalne kvalitete, koji čine vaš dom posebnim.

Rosenthal GmbH, sa preko 135 godina tradicije, jedan je od najstarijih i najmodernijih nemačkih brendova u proizvodnji porcelana. Njihovi proizvodi, prepoznatljivi po izuzetnom obliku, funkciji i kvalitetu, namenjeni su kako zahtevnim korisnicima, tako i profesionalcima u hotelijerstvu. Proizvodnja se odvija u naprednim pogonima u Selbu i Speichersdorfu, uz pažljivo korišćenje resursa. Sa globalnim prisustvom u 105 zemalja, Rosenthal ima ključna tržišta u centralnoj Evropi, Severnoj Americi, Kini, Rusiji i Indiji. Od 2009. godine deo je Sambonet-Paderno grupe, proširujući svoj asortiman luksuznim kolekcijama za interijere.

Versace kolekcija

Svi Versace proizvodi
Preskočiti odeljak

ŠOLJA

Versace
34.499,‒ RSD
Dostupno samo u prodajnom centru.
ŠOLJA    - zlatna/crna, Osnovno, keramika (0,35l) - VersaceŠOLJA    - zlatna/crna, Osnovno, keramika (0,35l) - Versace

ŠOLJA

Versace
34.499,‒ RSD
Dostupno samo u prodajnom centru.
ŠOLJA    - bela/zlatna, Osnovno, keramika (0,35l) - VersaceŠOLJA    - bela/zlatna, Osnovno, keramika (0,35l) - Versace

ŠOLJA

Versace
16.499,‒ RSD
Dostupno samo u prodajnom centru.
ŠOLJA    - višebojna, Osnovno, keramika (0,30l) - Versace
Svi Versace proizvodi
O kolekciji „Rosenthal meets Versace“:
Godina 1992. označava početak srdačne saradnje između Versacea i Rosenthala. Veza u kojoj se dva jaka brenda udružuju kako bi stvorila nešto izvanredno. Pod vođstvom Đanija Versacea, Rosenthal meets Versace prvi put se predstavio 1993. godine sa prvom kolekcijom „Meduza“. Danas, neponovljivi i ekstravagantni dizajni su u rukama Donatelle Versace. Rosenthal meets Versace prevodi njene modne kreacije u jedinstvene kolekcije posuđa. Tokom dugogodišnje saradnje stvorene su brojne fine porcelanske kolekcije, koje su obogaćene najpoznatijim i najlepšim Versace motivima i printovima.
  • Virtus Gala
    Inspirisana elegantnim crno-belim izgledima koji ne mogu da nedostaju u nijednoj Versace kolekciji, Virtus Gala se oslanja na crnu ili belu boju sa bogatim zlatnim akcentima. Centralni motiv kolekcije, novo potpisano motiv - barokno „V“ ukrašeno listovima akantusa - postavljen je u centru. Crna, bela i zlatna se spajaju u kolekciji tanjira i šolja koja istražuje Versace-ovu baroknu estetiku. Inspirisana kultnim dizajnima brenda, novi porcelan referencira elegantne večernje haljine i sofisticirane Virtus torbe. Ikonično barokno „V“ je u središtu linije posuđa, okruženo stilizovanim listovima akantusa.
  • I love Baroque
    Modehaus Versace kombinuje svoje bogato nasleđe i fascinaciju glamuroznim istorijskim epohama u novoj kolekciji „I love Baroque“ u kojoj barokna opulencija susreće moderne boje: crnu, belu i zlatnu. U središtu tanjira nalazi se zlatna Meduza, dok se oko nje smenjuju neoklasični simboli u jasno geometrijskim trakama. Ova kolekcija iz 2017. godine reinterpretira nasleđe kuće Versace, donoseći sofisticirane dekoracije baroknog stila. Urne, lovorov venac i ornamentika sjaje na mat crnoj ili beloj podlozi, obogaćene finim zlatom. „I Baroque“ kolekcija je vanvremenska, spoj klasike i savremenog dizajna.
  • La Greca Signature
    Nova La Greca Signature kolekcija donosi Versace stil kroz ekstravagantnu kombinaciju crvene i crne boje. Dekoracija, koja se oslanja na La Greca motiv, prikazana je kao trodimenzionalni reljef na visokokvalitetnom porcelanu. Suptilni geometrijski uzorci kontrastiraju s crnom ili belom pozadinom, stvarajući efekat iluzije. Elegantno Versace pismo krasi ovu sofisticiranu kolekciju, koja se može naći na tanjirima raznih veličina u zlatnom tonu. Bilo da birate crnu ili crvenu verziju, prepoznatljiv Greca uzorak dodaje jedinstven završni dodir savremenoj i modernoj trpezi.
  • Versace Frames - Teil I
    Ova ograničena kolekcija okvira za slike u zlatnoj i srebrnoj boji obogaćuje izbor poklona. Jasne geometrijske forme ukrašene su prepoznatljivim Versace motivima, kao što su grčki ključ i glava Meduze, uvodeći tako obojene metale.
  • Versace Jungle Animalier
    Najnovija kolekcija finog porcelana spaja ikonični Džungle print sa životinjskim motivima i akcentima inspirisanim Meduzom. Linija Jungle Animalier osvežava posuđe živopisnom paletom boja. Izrađena od izuzetnog kvaliteta porcelana, kolekcija obuhvata raznovrsne tanjire, setove za kafu i čaj, kao i niz vaza i dekorativnih detalja za dom.
  • La Scala del Palazzo
    Kada kročite u milanski palazzo na Via Gesù, gde Versace stvara, vašu pažnju prvo privlači scenska mramorna stepenica pre nego što otkrijete poznati mozaik najmoćnije ženske ikone - Meduze. Spirale od metala koje se uzdižu u Versace casa inspiracija su za novi „La Scala del Palazzo“ set finog porcelana iz kolekcije Rosenthal meets Versace. Ovaj centralni okrugli element pruža prvi uvid u intimnost koja se krije iza stepenica. Arhitektonski stil kolekcije obogaćen je elegantnom paletom zelene i pastelne ružičaste boje, koja podseća na klasične fasade italijanskih palata. Savremeni oblik obuhvata vešto izrađene coupe tanjire po prvi put, stvarajući jedinstven i snažan karakter.
Preskočiti odeljak
Više veličinaDostupno je više veličina
umesto 5.999,‒ RSD**
4.799,‒ RSD
ČINIJA  26 cm         - višebojna, Osnovno, keramika (26cm) - Rosenthal
AKCIJA
Svi Rosenthal proizvodi

Istorija kompanije Rosenthal kroz godine: od porodičnog biznisa do globalnog lidera u proizvodnji porcelana

Kompanija Rosenthal je osnovana 1879. godine kao porodični posao, a osnivač i vlasnik kompanije bio je Philip Rosenthal.
  • 1891. godine, Philip Rosenthal odlučuje da započne proizvodnju porcelana u svojoj fabrici.
  • 1897. godine, Philip Rosenthal menja ime kompanije u „Porzellanfabrik Ph. Rosenthal & Co. AG” sa sedištem u Selbu.
  • 1904. godine, za 25. godišnjicu postojanja, fabrika je imala 1.200 radnika.
  • 1908. godine, Rosenthal kupuje fabriku porcelana F. Thomas u Marktredwitzu, a kasnije, a 1960. godine, proizvodnja Thomas porcelana se seli u novoizgrađenu fabriku "Thomas am Kulm" u Speichersdorfu.
  • 1910. godine otvara svoje odeljenje za umetnost, što je tada bilo rezervisano samo za kraljevske fabrike.
  • 1916. godine nastaje jedan od najstarijih, najdugovečnijih i najprodavanijih paterna – linija Maria White, koja je dobila ime po supruzi Philippa Rosenthala. Linija Maria White prodala se u količinama od 5 miliona šolja i 15 miliona tanjira u proteklih 25 godina.
  • Te iste godine, Philipp Rosenthal dobija sina i naslednika, koji je takođe dobio ime Philip Rosenthal Junior. Pored sina, Philipp je imao i dve ćerke iz prvog braka.
  • 1929. godine, na pedesetoj godišnjici kompanije, uspeh Rosenthala se mogao videti u broju zaposlenih – čak 7.000 radnika proizvodilo je ručno izrađen porcelan.
  • 1934. godine, Rosenthal je bio prinuđen da napusti kompaniju zbog svog jevrejskog porekla, a preminuo je 1937. godine u 82. godini života.
  • 1960. godine, Rosenthal otvara svoj prvi Studio House u Nirnbergu, koji je kasnije postao glavni stub distribucione mreže i dao veliki doprinos pozitivnom imidžu brenda Rosenthal.
  • 1961. godine nastaje brend „Rosenthal studio line“. Rosenthal je već tada sarađivao sa savremenim arhitektama i dizajnerima, među kojima su bila poznata imena kao što su: Raymond Loewy, Walter Gropius, Tapio Wirkkala i Sebastian Herkner.
  • 1967. godine, Rosenthal nastavlja sa proizvodnjom porcelana u najsavremenijim pogonima u Nemačkoj, bilo u Selbu ili Speichersdorfu. Nova Rosenthal fabrika "Rosenthal am Rothbühl" bila je dizajnirana od strane Waltera Gropiusa i izgrađena 1967. godine.
  • 1969. godine, stvorena je ikona – TAC linija, dizajnirana od strane Waltera Gropiusa i njegove kancelarije u Bostonu, The Architects Collaborative (TAC), čvrsto ukorenjena u stilu Bauhausa. Interesovanje za porcelan kod Gropiusa je započelo dok je dizajnirao fabriku „Rosenthal am Rothbühl“. U početku, Philip Rosenthal nije imao hrabrosti da zamoli slavnog arhitektu da dizajnira porcelan, ali je na kraju ipak to učinio.
  • 1972. godine, Rosenthal se potvrdio kao vizionar, proširujući svoj asortiman klasičnih porcelanskih proizvoda dodavanjem kolekcije nameštaja.
  • 1979. godine, Rosenthal je proslavio vek postojanja.
  • 1992. godine, Rosenthal započinje saradnju sa modnom kućom Versace iz Milana, koja je tada bila pod vođstvom Giannija Versacea. Originalna vizija Giannija Versacea i dalje je prisutna u dizajnu „Rosenthal meets Versace“, koji je sada u rukama njegove sestre Donatelle Versace.
  • 1997. godine, Rosenthal dobija strateškog partnera „Waterford Wedgwood plc”, koji postaje većinski vlasnik kompanije.
  • 2000. godine, Rosenthal kupuje poznatu kompaniju Hutschenreuther, koja je osnovana 1814. godine.
  • 2004. godine, otvara se Rosenthal muzej.
  • 2009. godine, Rosenthal postaje deo ARCTURUS grupe, zajedno sa Sambonetom, Padernom, Ercuisom i Raynaudom, koji su globalni lideri u proizvodnji visokokvalitetnih dizajnerskih predmeta za kućnu i profesionalnu upotrebu.
  • 2010. godine, Rosenthal otvara Outlet centar.
  • 2013. godine, Rosenthal kupuje fabriku porcelana Arzberg.
  • 2014. godine, obeleženo je 200 godina Hutschenreuthera.
  • 2015. godine, Rosenthal lansira svoju kolekciju nameštaja, kao i kolekciju ručnih satova.
  • 2016. godina je bila obeležena nagradama – Rosenthal je osvojio čak 11 nagrada, uključujući Red Dot Design Award za Nightingale, iF Design Award za Kitchen by Thomas, German Design Award za Meta, Mitis i Domo, Good Design Award za Squall, i „Kundenliebling 2016“.

ROSENTHAL LINIJE PORCELANA

Versace
Antički motivi i drevni mitovi, barokni simboli i egzotični svet snova - luksuzna „Rosenthal meets Versace“ kolekcija kombinuje glamurozni životni stil sa najvišim zahtevima u pogledu estetike, savršenstva i izrade.

Thomas
Radost kuhanja, i uzivanja u hrani i picu, i sve to upareno sa funkcionalnim i jedinstvenim dizajnom, trendi belih oblika i veselih suncanih boja. Ovo su sve karakteristike I odlike Thomas brenda koji je osnovan 1903. godine. Brand docarava dopadljiv osecaj posebnosti za svakim stolom sa svojim brojnim kombinacijama i opcijama, miks razlicitih materijala i mnogih prakticnih detalja.

Hutschenreuther
Nalazeći inspiraciju u bojama i oblicima flore i faune, Hutschenreuther linija porcelana nudi kolekciju delikatnih motiva koji su aktuelni tokom cele godine. Bilo da se radi o proleću, jeseni ili letu, raznoliki koncepti pružaju mogućnost poigravanja sa godišnjim dobima. Sezonske kolekcije i aksesoari će vas naterati da poželite da proširite i specijalizujete svoje dekorativne komade.

Vrste porcelana

Tvrdi porcelan
Nakon svih procesa, porcelan je tvrd, otporan na udarce i providan. Tvrdi porcelan ima najveću otpornost na ogrebotine, otpornost na pribor za jelo i otpornost na kiseline, osim fluorovodične kiseline. Porcelan je, nakon svih procesa, vodootporan i ne menja se s godinama. Pogodan je za upotrebu u mikrotalasnoj pećnici, osim delova porcelana koji su ukrašeni dragocenim metalima (zlatom, platinom itd.). Bela boja porcelana dobija se pečenjem u atmosferi sa smanjenim dotokom kiseonika.

Crni porcelan
Crni porcelan je poseban Rosenthalov proizvod. Dragoceni „porcelaine noire“ nikada se ne sme stavljati u mašinu za pranje sudova, pa je najbolje da se opere u mlakoj vodi i odmah osuši mekom krpom. Treba izbegavati hranu koja sadrži limun ili sirćetnu kiselinu kako bi se sprečile mrlje na porcelanu. Ova vrsta porcelana se ne sme stavljati u mikrotalasnu peć.

***Spoljni delovi podnožja porcelanskih tanjira i drugih proizvoda su grubi nakon drugog pečenja. Ručnim poliranjem postaju glatki i prijatni na dodir.

Dekorisanje

Transfer dekora
Ovo je jedna od najčešćih tehnika za aplikaciju boja na porcelan i njegovo ukrašavanje. Ovaj proces zahteva veliku preciznost, mirnu ruku i oštro oko. Ova vrsta ukrašavanja se više ne koristi kod ukrašavanja stonog posuđa, već samo kod limitiranih serija koje ne mogu biti obojene ručno bez promene originalnog dizajna umetnika (kao što je slučaj sa Versace linijama).

Ručno oslikavanje
Sjajni, zlatni i platinasti prstenovi, ručke i reljefi se ručno oslikavaju. Nakon pečenja, četke od fiberglasa se koriste za postizanje visokog sjaja zlatnih detalja. Za zlatne dekore se koristi zlato od 22 karata, dok se kod Versace kolekcija koristi zlato od 24 karata. Prepoznatljiva glava Meduze u kolekciji „Rosenthal meets Versace“ se pozlaćuje ručno, a boja pozlate je smeđa pre pečenja. Ručno poliranje se vrši nakon procesa pečenja.

Saveti za održavanje

Iako je porcelan izuzetan materijal, ima dobar i svestran dizajn, te se može koristiti u razne svrhe. Beli porcelan bez dekoracije uvek je pogodan za pranje u mašini za posuđe. Porcelan sa dekoracijom može se prati u mašini za posuđe samo ako je dekoracija utopljena u glazuri, odnosno ako se nalazi ispod glazure, gde glazura apsorbuje dekoraciju. Time će boje postati neuništive i otporne na grebanje.
Da biste osigurali dugotrajnu upotrebu vašeg porcelana, pridržavajte se sledećih saveta za negu:
  • Proverite da li je vaš porcelan siguran za pranje u mašini za posuđe.
  • Pročitajte uputstvo proizvođača mašine za pranje sudova o održavanju i čišćenju vašeg uređaja.
  • Poređajte vaš porcelan u mašinu za posuđe tako da ne dodiruje i ne udara druge predmete tokom ciklusa pranja.
  • Uvek perite ručno crni porcelan.

Renomirani proizvođači u Lesnini XXXL

Uz ROSENTHAL posuđe, na vašem stolu možete stvoriti ukusni akcent koji je istovremeno apsolutno bezvremenski i pogodan za svakodnevnu upotrebu, kao i za posebne prilike. U našoj prodavnici nudimo popularne kolekcije renomirane marke. Dopunite svoj novi servis koktel čašama i servisima za ručavanje od ovog proizvođača, i priredite svojim gostima nezaboravnu večeru u ekskluzivnom ambijentu!