Istorijat Lesnine XXXL
Put od LES do Lesnina XXXL
Preskočiti odeljakU leto 1949. godine osnovana je kompanija LES, što znači šuma, koja se uspešno razvijala u industriji nameštaja. 1956. godine preimenovana je u LESNINA, trgovinsko preduzeće za trgovinu drveta, drvenih proizvoda i građevinskog materijala. Za to vreme, kompanija se brzo razvijala i osnovala je poslovne jedinice van Slovenije. Tačnije, LESNINA je izrasla u prepoznatljivu robnu marku koja je sa svojim prodavnicama, bila prisutna u praktično svakom većem gradu bivše Jugoslavije.
Preskočiti odeljakKompanija je doživela novu transformaciju 1973. godine sa četiri osnovne organizacije. Što se tiče poslovanja, najvažnija i najuspešnija mreža interne trgovine - prodajna mreža napušta sistem i 1989. godine je preimenovana u Mi LESNINA - moderni enterijer, koji posluje u više od 53 prodajna centra.
Preskočiti odeljakNovom strategijom, transformisana je u akcionarsko društvo 1998. godine i tada joj je vraćeno prvobitno ime LESNINA, koja je 1999. godine otvorila svoj najveći poslovni i trgovinski centar.
Preskočiti odeljakLesnina je 2010. godine postala ponosni član uspešne
XXXL grupacije. To je druga najveća grupacija za trgovinu nameštaja na svetu i nalazi se među 20 najboljih kompanija u Evropi.
Preskočiti odeljakGrupacija XXXL osnovana je 1945. godine i trenutno ima više od 370 prodajnih centara u
Austriji, Nemačkoj, Švajcarskoj, Bugarskoj, Češkoj, Slovačkoj, Mađarskoj, Švedskoj, Poljskoj, Rumuniji, Sloveniji, Hrvatskoj i Srbiji. XXXLutz grupa je doživela najveći rast zaposlenosti 2002. godine i sada zapošljava više od 26.000 ljudi koji svakodnevno doprinose razvoju i rastu kompanije.
Lesnina svoju pažnju usmerava prevashodno na razvoj i partnerstvo sa profesionalnim XXXLutz timom, jer je to jedan od načina za ostvarenje naše filozofije koja stavljan kupce u fokus. Pored toga, trudimo se da sistematski razvijamo nova prodajna tržišta i na taj način jačamo svoju poziciju kao jednog od
najvećeg trgovca nameštajem na svetu.
Svaki kupac XXXLutz grupacije prepoznaje
crvenu stolicu. Da li ste znali da nogare stolice predstavljaju četiri osnovne vrednosti XXXLutz-a? Kao četiri stuba, podupiru kompaniju i njen uspeh. Držimo se maksime da je kupac kod nas „kralj“, zato vam nudimo savršenu uslugu. Najveći izbor je garancija da svako može da pronađe nešto za sebe. Pri ispunjenju vaših snova u vezi sa stanovanjem, na raspolaganju su vam naši stručnjaci za opremanje doma. I sve to po povoljnim cenama uz najbolji kvalitet. Naše četiri osnovne vrednosti zasnivaju se na poslovnim principima osnivača Lutz grupacije, gospođe Gertrude Zajfert (Gertrude Seifert), jer od samog početka cilj kompaniji je bio da se stremi samo ka
najvećem. Jednostavno XXXL!
Portparol mag Thomas Saliger
Priča o crvenoj stolici
Najuzbudljivije priče (o uspehu) ponekad nastaju iz puke slučajnosti. To je bio slučaj i s našom
crvenom stolicom. Kada običan reklamni toranj nije dobio odobrenje lokalnih vlasti, a crvena stolica kao njegova alternativa jeste, našem iznenađenju nije bilo kraja! Danas je ona najprepoznatljivije obeležje brenda XXXLutz.
Crvena stolica je predstavnik naših vrednosti - njene nogare simbolizuju
4 stuba našeg poslovanja:
- Najniže cene
- Najveći izbor
- Vrhunska usluga
- Najbolji i stručni savetnici
U godini svog jubileja, kada smo proslavili 70 godina postojanja, otvorili smo svoj dobro prepoznatljiv prodajni centar u Srbiji, u Novom Sadu i on je jedan od najmodernijih objekata u XXXL grupaciji. Najveći i najmoderniji centar za prodaju nameštaja i opreme za domaćinstvo u Vojvodini prostire se na 20.000 m2 i sadrži kompletan asortiman nameštaja i pratećeg programa. Naše ljubazno i stručno osoblje rado će vam pomoći prilikom planiranja i odabira najboljih artikala za uređenje vašeg životnog i radnog prostora. Nalazi se na pristupačnoj lokaciji uz sam auto-put, a na raspolaganju je i veoma veliki parking, kao i javni gradski prevoz koji povezuje centar Novog Sada i Lesnina XXXL prodajni centar.
LESNINA XXXL održava svoju dugogodišnju reputaciju u kvalitetnom asortimanu opreme za kuću i istovremeno samouvereno ide u korak sa aktuelnim svetskim trendovima. U asortimanu zastupljeni su proizvodi mnogih poznatih brendova. Ponda proizvoda se kontinuirano osvežava iz nedelje u nedelju, pa i stalni posetioci iznova mogu biti impresionirani novim modnim komadima nameštaja i opreme za domaćinstvo. Uz lak pristup i veliki besplatan parking omogućavamo vam da provedete nezaboravno vreme u našem prodajnom centru i odaberete za vas najbolje iz našeg asortimana.
Ulazak na novo tržište značajan je za celu XXXL grupaciju, kao i za GIGA International, čiji je ona deo. GIGA grupacija okuplja 11 različitih trgovačkih marki, a posluje u Austriji, Nemačkoj, Švajcarskoj, Švedskoj, Francuskoj, Holandiji, Mađarskoj, Češkoj, Slovačkoj, Poljskoj, Bugarskoj, Sloveniji, Hrvatskoj i od 2019. godine u Srbiji.
Naš cilj je jasan: da svakim danom budemo što bolji za naše kupce
Unoseći dašak luksuza koji svaki enterijer čini unikatnim i glamuroznim ili nudeći pristupačna, a opet izuzetno zanimljiva i prijatna rešenja prilagođena svakodnevnici, ime Lesnina XXXL je postalo sinonim za dizajn, funkcionalnost i vrhunski kvalitet.
LESNINA - PODVUČENO ŽUTOM!