Usluge u prodajnom centru

Saznajte više o našim dodatnim uslugama, iznajmljivanju dostavnog vozila i montaži

Molimo vas unesite samo jednu ključnu reč, temu.

Šta ako prilikom preuzimanja robe/montaže imam reklamaciju na artikal?

Nedostatak na artiklu možete prijaviti dolaskom u Lesnina XXXL prodajni centar ili putem kontaktnog centra.
Kako bismo vašu reklamaciju rešili u što kraćem roku, molimo vas, da ponesete proizvod kod dolaska (mali artikli) u prodajni centar ili nam dostavite slike artikla i dela artikla koji reklamirate.

U slučaju da je nedostatak uočen na tapaciranom nameštaju, molimo vas, da nam dostavite i sliku ambalaže.

Kontaktirajte nas - tu smo za vas!

Kontakt i pomoć

Da bismo vam pomogli na najbolji i najbrži mogući način, pišite nam koristeći našu kontakt formu.
Odgovorićemo na vaš prvi upit što je pre moguće.

Teleprodaja - kupovina putem telefona

Dodatna opcija u webshop-u: kupovina putem telefona
Ponedeljak-petak: 08:00–16:00 časova
Telefon: 021 310 75 65