Usluge u prodajnom centru
Saznajte više o našim dodatnim uslugama, iznajmljivanju dostavnog vozila i montaži
Šta ako prilikom preuzimanja robe/montaže imam reklamaciju na artikal?
Nedostatak na artiklu možete prijaviti dolaskom u Lesnina XXXL prodajni centar ili putem kontaktnog centra.
Kako bismo vašu reklamaciju rešili u što kraćem roku, molimo vas, da ponesete proizvod kod dolaska (mali artikli) u prodajni centar ili nam dostavite slike artikla i dela artikla koji reklamirate.
U slučaju da je nedostatak uočen na tapaciranom nameštaju, molimo vas, da nam dostavite i sliku ambalaže.
Kako bismo vašu reklamaciju rešili u što kraćem roku, molimo vas, da ponesete proizvod kod dolaska (mali artikli) u prodajni centar ili nam dostavite slike artikla i dela artikla koji reklamirate.
U slučaju da je nedostatak uočen na tapaciranom nameštaju, molimo vas, da nam dostavite i sliku ambalaže.
Kontaktirajte nas - tu smo za vas!
Kontakt i pomoć
Da bismo vam pomogli na najbolji i najbrži mogući način, pišite nam koristeći našu kontakt formu.
Odgovorićemo na vaš prvi upit što je pre moguće.
Odgovorićemo na vaš prvi upit što je pre moguće.
Teleprodaja - kupovina putem telefona
Dodatna opcija u webshop-u: kupovina putem telefona
Ponedeljak-petak: 08:00–16:00 časova
Telefon: 021 310 75 65
Ponedeljak-petak: 08:00–16:00 časova
Telefon: 021 310 75 65