Povraćaj i reklamacije
Sve o reklamacijama, garancijama, povraćaju i rokovima robe kupljene u webshop-u
Šta mogu učiniti ako mi je porudžbina isporučena nepotpuna ili oštećena?
Ako, suprotno očekivanjima, nešto nije u redu s proizvodima koji su vam isporučeni i postoji razlog za prigovor, rado ćemo vam pomoći i u što kraćem roku to rešiti. Kako bismo vaš zahtev obradili što je brže moguće, želimo odmah dobiti sve potrebne podatke i izbeći slanje dodatnih pitanja.
Zato vas molimo da ispunite OBRAZAC REKLAMACIONOG LISTA i pošaljete nam ga putem mejla zajedno s fotografijama koje jasno prikazuju oštećenje.
Postupak:
- Ispunite obrazac
- Snimite dokument
- U mejl priložite fotografije i ispunjeni obrazac
- Pošaljite mejl na: [email protected]
Dodatna napomena: Ako ne možete ispuniti obrazac, pošaljite nam u mejlu odgovore na sva pitanja iz obrasca. Molimo vas uvek priložite fotografije oštećenja/nedostatka.
Kontaktirajte nas - tu smo za vas!
Kontakt i pomoć
Da bismo vam pomogli na najbolji i najbrži mogući način, pišite nam koristeći našu kontakt formu.
Odgovorićemo na vaš prvi upit što je pre moguće.
Odgovorićemo na vaš prvi upit što je pre moguće.
Teleprodaja - kupovina putem telefona
Dodatna opcija u webshop-u: kupovina putem telefona
Ponedeljak-petak: 08:00–16:00 časova
Telefon: 021 310 75 65
Ponedeljak-petak: 08:00–16:00 časova
Telefon: 021 310 75 65