Povraćaj i reklamacije

Sve o reklamacijama, garancijama, povraćaju i rokovima robe kupljene u webshop-u

Molimo vas unesite samo jednu ključnu reč, temu.

Šta mogu učiniti ako mi je porudžbina isporučena nepotpuna ili oštećena?

 
Ako, suprotno očekivanjima, nešto nije u redu s proizvodima koji su vam isporučeni i postoji razlog za prigovor, rado ćemo vam pomoći i u što kraćem roku to rešiti. Kako bismo vaš zahtev obradili što je brže moguće, želimo odmah dobiti sve potrebne podatke i izbeći slanje dodatnih pitanja.

Zato vas molimo da ispunite OBRAZAC REKLAMACIONOG LISTA i pošaljete nam ga putem mejla zajedno s fotografijama koje jasno prikazuju oštećenje.

Postupak:
  1. Ispunite obrazac
  2. Snimite dokument
  3. U mejl priložite fotografije i ispunjeni obrazac
  4. Pošaljite mejl na: [email protected]

Dodatna napomena: Ako ne možete ispuniti obrazac, pošaljite nam u mejlu odgovore na sva pitanja iz obrasca. Molimo vas uvek priložite fotografije oštećenja/nedostatka.

Kontaktirajte nas - tu smo za vas!

Kontakt i pomoć

Da bismo vam pomogli na najbolji i najbrži mogući način, pišite nam koristeći našu kontakt formu.
Odgovorićemo na vaš prvi upit što je pre moguće.

Teleprodaja - kupovina putem telefona

Dodatna opcija u webshop-u: kupovina putem telefona
Ponedeljak-petak: 08:00–16:00 časova
Telefon: 021 310 75 65