Povraćaj i reklamacije
Sve o reklamacijama, garancijama, povraćaju i rokovima robe kupljene u webshop-u
Šta bi trebalo da uradim ako mi je isporučen pogrešan proizvod iz webshop-a?
Ako mislite da vam je isporučen pogrešan proizvod, molimo vas da prvo proverite svoju potvrdu porudžbine i sliku proizvoda na našoj veb-stranici.
Mi ćemo vam vrlo rado pomoći! A sve što je potrebno, jeste da nam pošaljete sliku proizvoda koji vam je isporučen i jasan opis razlika između naručenog i isporučenog proizvoda, na mejl [email protected]. Takođe, možete popuniti Obrazac za zamenu proizvoda, a više o načinu zamene možete pročitati u našim UP, pasus 8.
Kontaktirajte nas - tu smo za vas!
Kontakt i pomoć
Da bismo vam pomogli na najbolji i najbrži mogući način, pišite nam koristeći našu kontakt formu.
Odgovorićemo na vaš prvi upit što je pre moguće.
Odgovorićemo na vaš prvi upit što je pre moguće.
Teleprodaja - kupovina putem telefona
Dodatna opcija u webshop-u: kupovina putem telefona
Ponedeljak-petak: 08:00–16:00 časova
Telefon: 021 310 75 65
Ponedeljak-petak: 08:00–16:00 časova
Telefon: 021 310 75 65