Povraćaj i reklamacije

Sve o reklamacijama, garancijama, povraćaju i rokovima robe kupljene u webshop-u

Molimo vas unesite samo jednu ključnu reč, temu.

Šta bi trebalo da uradim ako mi je isporučen pogrešan proizvod iz webshop-a?

 
Ako mislite da vam je isporučen pogrešan proizvod, molimo vas da prvo proverite svoju potvrdu porudžbine i sliku proizvoda na našoj veb-stranici.

Mi ćemo vam vrlo rado pomoći! A sve što je potrebno, jeste da nam pošaljete sliku proizvoda koji vam je isporučen i jasan opis razlika između naručenog i isporučenog proizvoda, na mejl [email protected]. Takođe, možete popuniti Obrazac za zamenu proizvoda, a više o načinu zamene možete pročitati u našim UP, pasus 8.

Kontaktirajte nas - tu smo za vas!

Kontakt i pomoć

Da bismo vam pomogli na najbolji i najbrži mogući način, pišite nam koristeći našu kontakt formu.
Odgovorićemo na vaš prvi upit što je pre moguće.

Teleprodaja - kupovina putem telefona

Dodatna opcija u webshop-u: kupovina putem telefona
Ponedeljak-petak: 08:00–16:00 časova
Telefon: 021 310 75 65