Povraćaj i reklamacije
Sve o reklamacijama, garancijama, povraćaju i rokovima robe kupljene u webshop-u
Kome prijavljujem reklamaciju za robu kupljenu u webshop-u?
Molimo vas reklamaciju prijavite na imejl [email protected].
Takođe, molimo vas da ispunite OBRAZAC ZA REKLAMACIJE i pošaljite ga na mejl zajedno s fotografijama oštećenja/nedostataka. Reklamacije se mogu prijaviti u periodu od 24 meseca od dana preuzimanja robe, osim kod proizvoda s produženim rokom garancije. Više o saobraznosti reklamacija i garancija možete pročitati ovde.
Takođe, molimo vas da ispunite OBRAZAC ZA REKLAMACIJE i pošaljite ga na mejl zajedno s fotografijama oštećenja/nedostataka. Reklamacije se mogu prijaviti u periodu od 24 meseca od dana preuzimanja robe, osim kod proizvoda s produženim rokom garancije. Više o saobraznosti reklamacija i garancija možete pročitati ovde.
Kontaktirajte nas - tu smo za vas!
Kontakt i pomoć
Da bismo vam pomogli na najbolji i najbrži mogući način, pišite nam koristeći našu kontakt formu.
Odgovorićemo na vaš prvi upit što je pre moguće.
Odgovorićemo na vaš prvi upit što je pre moguće.
Teleprodaja - kupovina putem telefona
Dodatna opcija u webshop-u: kupovina putem telefona
Ponedeljak-petak: 08:00–16:00 časova
Telefon: 021 310 75 65
Ponedeljak-petak: 08:00–16:00 časova
Telefon: 021 310 75 65